Business Days Iași – o incursiune în viitorul culturii antreprenoriale

29-30 iunie 2016
O parte din delegația GEN Moldova la Business Days Iași

Business Days Iași este cel mai important eveniment de networking organizat în regiunea de est a României, care le oferă participanților posibilitatea de a interacționa și de a schimba idei cu peste 1.000 de antreprenori și manageri din regiune și din întreaga țară, dar și din Chișinău, Ucraina, Ungaria și Austria.

BDI
Prezentatorii Business Days Iași: Mihaela Tatu și Călin Iepure

Evenimentul din acest an  cuprinde workshopuri, masterclass-uri și sesiuni de training despre dezvoltarea profesională și personală, motivarea și creșterea implicării echipei, negocieri cu clienții dificili, atragerea și loializarea clienților, dar și despre leadership și creșterea productivității în echipă.

La conferinţă au participat antreprenori din IT, din industria financiar-bancară, asigurări, comerț, servicii, retail, turism, din industria medicală, precum și cea alimentară.

Business Days Iași
Catrinel Zaharia și Mihaela Stroe, doi dintre speakerii care au cucerit inimile participantelor din partea GEN Moldova

Rețeaua Globală a Antreprenoriatului – GEN Moldova participă și de această dată la cel mai important eveniment de business din Iași, dar că în acest an, delegația noastra a fost compusă din 12 persoane, antreprenori dn Republica Moldova.

BDI3
Evenimentul se încheie cu o seară de networking

„Sunt deja la al treilea an de participare. La fiecare ediție nouă descopăr persoane interesante și consolidez legătura cu partenerii noștri din România, printre care Catrinel și Dan Zaharia, Mihaela Stroe, Doina Cepalis. Mecanismele utilizate în Business Days Iași setează exerciții de prioritizare, socializare orientată spre rezultate, dezvoltarea abilităților, aptitudinilor, parteneriate bazate pe aspirații comune și dezvoltarea relațiilor în ecosistem. În mare măsură, fiecare participant este liber să aleagă și să culeagă de la aceste evenimente ceea ce-și dorește, prin implicare și atitudine orientată spre oportunități, învățare sau relaxare. Țin să ofer gratitudine partenerilor noștri și echipei Business Days Iași care au facilitat participarea delegației noastre la eveniment”, declară Olesea Fortuna, președinte GEN Moldova.

BDI2
Descoperim modele antreprenoriale noi

Business Days Iași 2016 a oferit o privire asupra viitorului antreprenoriatului și a trasat „harta” abilităților care ar fi bine să le posede un antreprenor de succes. „Marius Găvănescu ne-a explicat cum stă treaba cu băncile în era tehnologiilor, care este moneda/monedele viitorului și cam cum vor arăta schimburile valutare.  Călin Biriș a venit cu argumente pro și contra publicității online vs Social Media, oferind instrumentele necesare pentru a oprimiza procesele de lucru. Doza de echilibru într-o lume tumultoasă a fost oferită de speakerii Catrinel Zaharia și Mihaela Stroe”, spune Marina Lița, VP GEN Moldova.

Antreprenorii moldoveni au apreciat modul de organizare  a Conferințelor și utilitatea informației oferite. „O parte din Workshopuri au adus informație utilă mie, iar de la altele am ieșit pentru că informația nu era de competența mea. Dintre speakerii evenimentului aș vrea să menționez pe Andy Szekely”, comunică Viorica Cerbușca, business director „Business Developement Capital”.

Business Days Iași
Sala de Conferințe s-a umplut cu antreprenori dornici de a „fura” cunoștințe de la speakeri

Larisa Dodu-Gugea, conferențiar universitar la Academia de Studii Economice din Moldova menționează că ar fi interesată ca la edițiile viitoare să fie inclus în program și subiectele: „Managementul proiectelor”, „Elaborarea Bugetelor”, „Business Coaching”. „Au fost două zile cu un program interactiv și util. Din rolul de profesor universitar, am trecut în cel de student, care sta cu pixul și foaia și nota  energic de pe urma Mihaelei Stroe, Catrinel Zaharia, Andy Szekely, Rajko Kuzmanovici”, conchide Larisa Dodu-Gugea.

Liliana Busuioc, director executiv Compania Foreign Small Enterprise Alliance afirmă că și-a umplut desaga de cunoștințe, acum urmează să le aplice pe rând în activitatea de zi cu zi. „Informația a fost de ultimă oră. Mi-a plăcut că au fost organizate mai multe workshopuri în același timp. Pe lângă faptul că am fost pusă în situația ca să prioritizez, am reușit să găsesc panelul care mi se potrivește mie. Am reușit să învăț de la fiecare speaker cu care am interacționat. Dar au lăsat o amprentă mai adâncă Tedy Nicula și Călin Biriș”, susține Busuioc.

 

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s