Prima conferință internațională „Moldova in Fashion”

Săptămâna premierelor pentru industria fashion din Republica Moldova. ZIPhouse, în parteneriat cu GEN Moldova și cu susținerea Proiectului de Competitivitate al USAID Moldova, organizează primul eveniment de networking din seria „ProFashion Meetup”.  Acesta se adresează  designerilor, stiliștilor, fotografilor, bloggerilor si alțor profesioniști din domeniul fashion, care vor împărtăși experiență, vor descoperi colegii din domeniu și trendurile de dezvoltare a acestei industrii care nu stă în loc.

O componentă a„ProFashion Meetup” va reprezenta „Fashion HUDDLE-ul”, care va fi lansat pentru prima dată în Republica Moldova. „HUDDLE-ul reprezintă un program conceput să educe, implice și să conecteze antreprenorii din acest domeniu. Modelul a fost elaborat de Fundația Kauffman, pentru a stimula cultura antreprenorială. Prin HUDDLE se dorește ca antreprenorii să descopere soluții la modificările de trend din domeniu și de a crea o comunitate fashion unificată”, spune Olesea Fortuna, președinte GEN Moldova.

12

În sine, HUDDLE-ul reprezintă o oportunitate experimentală de a învăța. Desfășurat o dată pe lună, evenimentul adună membrii comunității fashion din Republica Moldova pentru:

  • Se cunoaște mai bine unii pe alții – fiecare participant va avea 30 de secunde pentru prezentarea proprie.
  • A beneficia de suportul experților locali și internaționali – persoanele cu afaceri dezvoltate vor beneficia de șase (6) minute pentru a face un pitch audienței,
  • Sesiunea de Feedback  – fiecare va avea participant va avea 10 minute la dispoziție pentru întrebări-răspunsuri și feedback.

„Nu este suficient să creăm comunitatea fashion din Republica Moldova. Mult mai important este consolidarea acesteia. Mai ales că în cadrul HUDDLE-ului antreprenorii vor fi ajutați de experți la realizarea prezentării, vor identifica împreună soluții la provocările cu care se confruntă, vor reuși să construiască conlucrarea viabilă și de durată dintre antreprenorii tineri și mai experimentați”, adaugă Fortuna.

Primul HUDDLE va avea loc vineri, 21 octombrie, ora 19.00, în cadrul Q-Bar și se desfășoară în contextul primei Conferințe „Moldova in Fashion” va avea loc pe 22-23 octombrie 2016, în cadrul ZIPhouse.

Conferința este rezultatul unei colaborări frumoase dintre ZIPhouse și Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova. Evenimentul își propune să dezvolte abilitățile, să construiască atitudinile și să impulsioneze aspirațiile antreprenorilor din industria fashion, prin interacțiunea cu antreprenori locali și experți internaționali și prin diversitatea și aplicabilitatea temelor prezentate.

Conferința „Moldova in Fashion” va îmbina armonios panelurile de discuții, exemplele din practică, discuțiile și workshopurile axate pe industria fashion, pentru a le oferi participanților o experiență complexă.

Subiectele acestei ediții vor fi: Afacerea în Fashion, Creativitate și Design, Branding și  Marketing, Merchandising și Vânzări.

Speakerii evenimentului vor fi:

gcGiusy Cannone, director general al Acceleratorului Fashion Technology din Milan – Guisy este specializată în accelerarea startupurilor care operează la intersecția industriilor fashion și tech. Cu o experiență vastă în diverse domenii de dezvoltare a afacerilor, pe parcursul ultimilor ani a activat în calitate de specialist în domeniul inovării și dezvoltării startup-urilor de tip high-tech și consultant în dezvoltarea ecosistemelor antreprenoriale în diverse țări ale lumii.

ms

Marian Spier – leaderul proiectului „What Design Can Do”, lector la Universitatea de Științe Aplicate din Amsterdam, vice-președinte a TEDxAmsterdam și fondatoarea TEDxAmsterdamWomen. Interesele lui Marian nu se opresc aici și se extind la marketing și branding, leadership creativ și inovații în domeniul media. La fel, Marian a fost numită una dintre 50 cele mai influente femei în domeniul antreprenoriatului din Olanda declarate de programul pan-european Inspiring Fifty.

az

Alexander Zaikin, art Director al magazinului de lux Sanahunt, cu studii în Arte Plastice și Merchandising vizual, a contribuit la dezvoltarea conceptului de merchandising a brandului JLo în Rusia. Lucrând alături de Richemont MONTBLAC în calitate de Training Manager, Alexander este foarte interesat să-și împartă experiența și expertiza sa în domenii precum dezvoltarea conceptelor de merchandising pentru magazine, asamblarea spațiilor și crearea vitrinelor după instrucțiunile și orientările specifice ale brandurilor.

2

Dmitry Ditchkovsky – lector la Scoala de Business IPM. Cu studii avansate în Economie și Business International, timp de 12 ani Dmitry a activat în rol de CEO la una dintre cele mai profitabile întreprinderi Europene de producere și vânzare a lenjeriei – Milavitsa, reușind să își tripleze vânzările și să devină un jucător important pe piața internațională în industria textilă. În prezent, Dmitry este membru a consiliului de directori a companiei Laume Fabrics din Latvia și reușește să ocupe așa poziții precum președintele Consiliului de Business a Belorusia – Latvia, Consul de dezvoltare economică a Presidiumului Belorus a Comerțului și a Industriei.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s